طراحی سایت
نوشته شده توسط : ali rahmanpoor

امروزه بسیاری از کسب و کار های سنتی مسیر خود را به سمت اینترنتی شدن تغییر میدهند که باعث شده بازار فعالیت‌هایی همچون طراحی سایت رونق یابد، اما چگونگی طراحی وب ‌سایت و مراحل آن، اینکه از کجا و چطور آغاز شود.

فرض کنید شما محصولی یا خدمتی به مشتریان خود ارائه می دهید، با مشتری جدیدی آشنا می شوید و بعد از پایان کار مشتری از شما کارت ویزیت می گیرد تا بعدا از خدمات یا محصول شما استفاده کند. حال مدتی گذشته و مشتری قصد دارد دوباره از خدمات شما استفاده کند ولی متاسفانه کارت ویزیت شما را گم کرده و فقط نام شما یا برندی که خود را با آن معرفی کردید را به یاد دارد. به نظر شما چطور می تواند با شما ارتباط برقرار کند. قطعا ساده ترین راه برای مشتری این است که نام یا برند شما در گوگل جستجو کند.

خب همانطور که متوجه شدید اگر وب سایتی برای خود داشته باشید، به آسانی می توانید امکان خرید یا بهره مندی مشتری از خدمات خود را تجدید کنید و ارتباط مستمر با آن ها داشته باشید.

این تنها گوشه ای از مزایایی است که طراحی و ایجاد یک وب سایت برای کسب و کار شما خواهد داشت.

طراحی وب سایت از جمله به روز ترین و پر کاربرد‌ترین موضوعات مربوط به کسب و کار آنلاین می‌باشد. امروزه هر کسب و کاری برای افزایش فروش و تعداد مشتریان حداقل به یک نشانی و وبسایت اینترنتی نیاز دارد. فارغ از هزینه طراحی وبسایت شرکتی یا فروشگاهی توجه به عوامل دیگری مانند تولید محتوا، طراحی ظاهر سایت و بررسی سرعت و سئو سایت اهمیت زیادی در موفقیت یک وبسایت اینترنتی دارد.

آکادمی طراحان همراهی با تجربه در مسیر توسعه کسب و کار شماست. طراحی سایت، تبلیغات در گوگل، سئو و طراحی گرافیکی و...، بخشی از سرویس‌های این مجموعه میباشد. با آکادمی طراحان قابلیت فروش خود را افزایش دهید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: